We are cookies ^.^

We are cookies ^.^

duminică, 8 iulie 2012

1st post: YOUTUBE INVASION !

 Deci... putem spune sincer ca am stat mai mult de 6 ore holbandu-ne neputincioase( in lipsa noastra de idei ) la ecranul calculatorului, incercand sa gasim o tema pentru primul post. Ne pare rau sa anuntam ca am esuat.... in orice caz am cutreierat net'ul pentru " inspiratie" si am ajuns in schimb sa ne uitam la "Doza de Has". Dar in timpul acestei cautari pe Youtube, am descoperit cateva 'specimene' mai putin dezvoltate... aaa.. intelectual :). 
 Din cate am observat prostia e noul trend printre "cersetorii de atentie" de pe YOUTUBE si in  general, de pe internet. Aparent orice fata cu varsta cuprinsa intre 9 si 12 ani te poate sfatui in privinta machiajului si a modei (in special HelloKitty). Fetele de mai sus se prezinta cu urmatoarele dotari: iPhone, laptop roz, camere digitale de inalta performanta (specificandu-se periodic ca li se cumpara una noua din 3 in 3 luni) si cu intregul set de machiaj al mamei, culoarea roz fiind predominanta. Accentul variaza de la bucurestean autohton la pitesteanca urbana putand ajunge chiar la o combinatie interesanta de franceza cu o taraneasca impecabila.
 In macar unul dintre episoadele francizei  este prezentata pe indelete camera (bineinteles roz pastel) de la postere pe usi si pereti pana la cele mai intime detalii (papusi si chilotei :D). Urmeaza episodul cu rutina "celebrei" dive a carei durata variaza intre 20 si 30 de minute. Totul este prezentat de la primele raze ale soarelui pana la ultimele doua cereale din bol, insotite de comentarii mai mult sau mai putin necesare (proportia fiind de 10 la 90). Episoadele de genul "Noi achizitii" nu sunt altceva decat o fosta lista de cumparaturi -acum devenita realitate- punctata pe alocuri cu, comentarii de genul " nu vreau sa ma laud" si insotite de numele magazinelor de provenienta si preturile "ACCESIBILE". Desi subiectele aparent "vaste" nu reusesc sa se consume in mai putin de 5 minute pe ceas , editarile videoclipurilor lasa de asemenea de dorit, fiind adesea inexistente. Lungile discursuri pe teme aleatorii sunt cel mai adesea incoerente fiind intrerupte periodic de exclamatii de genul " vai, ce bine imi sta parul", "ce bine arat azi" sau- preferatul nostru- " ups... mi-am dat o palma" si urmate de un chicotit cristalin si sincer, menit sa indulceasca atat situatia penibila cat si discursul, care se duce incet dar sigur pe apa sambetei. La capitolul introducere toate bune si frumoase pana vine vorba de originalitate si editare. Sa spunem doar ca daca ar fi sa parafrazam expresia "a vedea negru in fata ochilor" aceasta ar deveni "a vedea roz in fata lentilelor de cotact albastre-turcoaz". 
 Din cand in cand apar si videoclipuri in care mini-divele raspund la intrebarile fanilor "infocati", de altfel alte ocazii de lauda( care desi in traditie "nu miroase a bine", mai nou miroasea a Chanel no.5).
In incheiere, tinem sa reamintim ca desi gradina Domnluie mare, prostii tind sa incarce Youtube-ul.
                                                                                      By Milk & Cookie :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu