We are cookies ^.^

We are cookies ^.^

marți, 20 noiembrie 2012

7th post: Inviere misterioasa


  Dupa ce am murit si am inviat de zeci de mii de ori de cand nu am mai scris pe aici, mi-am adus aminte tousi ca mai am si blogul asta.. Asa ca in loc sa-mi termin tema la romana de la 11 noaptea, eu sunt aici si scriu unui public inexistent. Cred.

  Oricum, voi trantii niste aberatii aici ca sa nu se planga nimeni, nu ca ar avea cine, ca nu postam deloc si apoi ne mai auzim dupa ce eu si Milky Way luam examenul. E greu in a opta, al naibii de greu. Nu ai timp sa ajungi acasa si sa respiri putin ca te trezesti asaltata de mormanul de teme de pe birou. Si patul arata mai moale ca niciodata. Parca te striga.. Dar nu! Eu sunt constiincioasa si nu pot sa nu-mi fac temele chiar daca nu-mi face nici cea mai mica placere sa stau pana noaptea tarziu sa scriu argumentari si fractii kilometrice.

   Ii intelegeam pe profesorii de romana si mate daca de dadeau tona de teme, pentru ca in fond la asta dam examen si trebuie sa fin pregatiti. Profesorii astia doi isi fac treaba. Dar restul, cel putin profesoara de chimie e o terorista cu diploma. Ne pune sa invatam o gramada ca ei nu-i pasa ca noi dam exaem. Deci la vara, eu ma duc la proba la matematica cu chimie in cap,ca a trebuit sa stau sa invat mai mult la asta pentru ca profa nu stie ce-i aia "elemente prioritare". Mi-e mila de noi si de creierul nostru care a fost facut terci pana acum. Urasc chimia din toti ficatii. O urasc. Ce debitez eu aici? Eu urasc profesoara aia care arata ca un spiridus. Te uiti la ea si te gandesti ca-i mai trebuie o oala cu galbeni si un curcubeu in spate. Cred ca i-ar sta bine cu barbaalba si lunga.  Mi se pare o aberatie sa pui copchilu care are examen in a opta sa invete atata.

  Impreuna cu o colega, ne gandeam sa-i dam foc la par si apoi sa dam vina pe compania de sampon cu care se spala. Dar astea sunt doar planuri diabolice facute la telefon pe la 10 noaptea. Astea sunt orelecand lucrez cel mai bine dar si cand debitez cel mai mult. Dobada? Scriu aici si nu pot sa ma mai opresc, poate si din cauza faptului ca am mai capatat experienta cu scrisul pe blog, dar asta nu conteaza. Nu se pune, nu? In fine.Ma duc sa-mi termin fuckin' opinia despre mesaj la romana.


            

                                                                                                                   By Cookie

Un comentariu:

  1. Bine ai revenit!Stii.Ma uitam pe blogul asta si ziceam ,,Ohh..Ce dragut era, pacat ca l-au abandondat!"

    RăspundețiȘtergere