We are cookies ^.^

We are cookies ^.^

joi, 30 august 2012

10th post: ROck the summer and so on...

Acum cateva zile m-am trezit ca dupa o coma de cativa ani si mi-am dat seama ca vara se va termina. La naiba vara? Vara lunga si nemuritoare nu mai e asa... nemuritoare, mai ales dupa ce incepe august. Te uiti pe birou si te gandesti la mormanul de teme care te asteapta, la caietele care urla "teme! Ai teme!". Suna ca un cosmar dar se numeste bun simt sau responsabilitate. Si totusi stau uitandu-ma la pereti si gasesc asta mai interesant decat facutul temelor. Ma trezesc dimineata simi fac planul: "O sa mananc, o sa ma uit la televizor si o sa incep temele la ora 11 " . La 11 zici ca incepi la 11 jumate, dupa aia zici ca mananci la 12 si incepi la 1, apoi la unu zici ca la 3 si tot asa. La 7 realizezi ca n-ai facut nimic. Te simti oribil? Da. O sa faci la fel si maine? Da. Cand iti vei face temele? Cu o saptamana inainte sau un weekend chiar de inceperea scolii. Sa fiu sincera jumate din mine vrea sa faca temele ca sa scape dupa aia, cealalta jumate e prea lensa sa gandeasca sau sa vorbeasca dar eu tind sa ascult tacerea ei. Mai bine decat pe mama dojenindu-ma cand o intreb ce e ala un proton. Parca vacanta mi-a spalat creierul,  neuron cu neuron, acum cutia mea craniana miroase ca un buchetel de flori primavaratice si a sapun si sclipeste de curatenie si goliciune. Dar sa fim seriosi cate lucruri am facut vara asta? Pai am fost in Spania, m-am intors, apoi e o lacuna mare pentru ca pur si simplu am stat la calculator si numi mai amintesc nimic, apoi am inceput sa iau cursuri de desen si in afara de cateva zile "lacuna" si... apoi a inceput olimpiada si trebuie sa recunosc ca am urmarit-o cu sufletul la gura. Asta inseamna ca imi mai amintesc cât de cât ce so întâmplat, printre sutele de paginii de pe Google pe care le deschidem concomitent pe iPad sau telefon in timp ce mai aruncat un ochi la tv, asteptând sa vad un compatriot acaparand atenția comentatoarei. Dupa olimpiada am lenevit din nou, am inceput sa mai citesc pentru scoala, ca "prostii" cum le zice mama am citit toata vara. Temele la romana pe care luam inceput fără tragere de inima inca imi dau bătăi de cap, bine ca la mate nu ne verifica. La ultima -care a fost, de altfel, si prima- strigare, nimeni nu avea fisa cu tema la chimie, asa ca ne asteptam toti -eu- la un test dureros de surpriza si teme luungi. Dar sa schimbam subiectul de la teme la ceva care imi place in mod special si il astept tot anul... adica cumpararea rechizitelor. De fapt cu ocazia cumpararii lor m-am "trezit".Ca s-o mai lungesc putin, mi-am luat ca de vreo doi ani incoace majoritar caiete cu spira- mi se par mai practice- si ghiozdan si tot tacamu'. Acum stau si ma gandesc cum a trecut vara si tot nu realizez ca e aproape gata. Pe ultima suta de metrii plini de soare, mai bine privim inainte- la vara urmatoare, nu la scoala :)- si ca motto: ROck the summer !!!
                                                                                                             By Milky Way

       
                                                                                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu