We are cookies ^.^

We are cookies ^.^

luni, 3 decembrie 2012

La multi ani, bre vita!

 La multi multi multi multi multi muuuuulti ani, bre Milky Way! Acuma avem..aaa..11 ani de prietenie? Sper sa mori calcata de o masina rosie si scumpa condusa de un boschetar bosorog si apoi sa te arunce in cosul de gunoi ca sa nu trebuiasca sa merga la tribunal dupa ce il dau eu in judecata ca mi-a omorat cea mai buna prietena. Acuma stau si incerc sa-mi amintesc toate tampeniile pe care le-am facut si pe care le-ai spus ca sa pot sa rad de tine. Ah, in seara aia cand am facut blogul si incercam sa facem liniste sa nu o trezim pe mama, si radeam "pe silentios" si se misca patul si suna ciudat. Siiii cum am iesit pe la 4 dimineata pe balcon ca nu ne era somn si cum am ras cand ne-a dat Teo blogul lui mister Udan. Si atunci cand am spus ca "I smell some ceapa" si tu ai spus ca de acuma smell = # . Si cand ai spus ca eu sunt "nigga" , dar asta chiar nu mai tin minte de la ce venea. Si trebuia sa-ti aduc un nigga legat cu fundita rosie dar n-am gasit, asa ca mi-ai adus tu un breloc cu un negru ciudat cu gura mare. Si tu ai devenit sosetica, dar nici asta nu mai stiu de la ce venea. Oricum, nu-mi dau seama de ce nu m-am gandit pana acuma ca sosetele put, dar asta nu conteaza. Sau sau sau cand eram la tine si eu am spus "E verde!" si tu"Ba nu! E roz!" si eu "Ba nu, ma! E verde" si tu "Ah, tu te refereai la bucatarie?!". Sau atunci cand mergeam la piscina de dimineata si radeam de baba aia care venea cu casca de dus pe cap. Sau cand veneam impreuna de la scoala si povesteam cat de handicapati is unii. Sau atunci cand radeam de nici noi nu stiam de ce. Sau PORCI IN PATUUURI. Si n-am mai bucat de mult timp Nancy Drew sau chestia aia cu jedi. Sau cand am mers in tabaraa sau tabereee. Trebuie sa facem iar asta. Eventual intr-o tara straina. Si in vacanta asta ne petrecem Craciunul in preuna, sa fie clar! Si radem iar ca spartele, ca am avut atatea teme si teste ca nici sa respir n-am avut timp.Si stam toata ziua sa ne uitam la Shane si toate idioteniile lui in timp ce mancam renumita noastra combinatie de chipsuri cu popcorn. Deci, vaaai. Mai sunt o gramada de chestii idioate pe care le-am facut, dar chiar nu-mi mai aduc aminte. Oricum, au ramas acolo imortalizate sub forma "rasete de capre".

 La multi ani inca o data si iti doresc sa iesi ca dracu in buletin! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu